Jornada "Agenda digital dels municipis de Catalunya. Balanç d’un any de desplegament"
L’Agenda és el resultat d’un procés d’anàlisi, reflexió i debat compartit i té com a objectiu articular la transformació digital dels municipis de Catalunya, per afrontar els reptes de present i futur, per assolir majors cotes de qualitat en els serveis oferts, eficiència en la gestió dels recursos públics i satisfacció de la ciutadania i les empreses en la seva relació amb l’administració, amb la voluntat de construir consensos i compartir objectius comuns.
Durant la jornada es farà balanç del primer any de la seva implementació, es presentaran els documents lliurables, fruit del treball col·laboratiu dels grups de l’Agenda i que seran d’utilitat per als ajuntaments de Catalunya, es compartiran experiències i s’analitzaran els desafiaments i oportunitats que es presenten en el camí cap a la plena digitalització dels nostres municipis. A més, comptarem amb la participació de representants del sector públic, que aportaran la seva visió i expertesa.
L’acte s’adreça a alcaldes i alcaldesses, persones regidores de l’àmbit, directives i responsables de tecnologia dels ens locals.
Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia en aquest formulari.