Novetats

  • 9 influencers recorreran aquest cap de setmana les comarques de Barcelona per difondre la seva oferta turística

    14/06/2024 12:34 h.

    Cadascun d’ells farà ruta amb la seva família per una comarca (Bages, Baix Llobregat, Berguedà, Maresme, Moianès, Osona, Penedès, Vallès Occidental i Vallès Oriental) i explicarà la seva experiència a Instagram, en una acció impulsada per la Diputació de Barcelona.

    El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda a la plaça de la catedral de Barcelona, i des d’allà cadascuna de les famílies viatgeres sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, els influencers aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram.

    L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turística Barcelona és molt més, és augmentar la notorietat de l’oferta turística de les comarques de Barcelona, especialment entre el públic familiar.

  • Les comarques de Barcelona, a la fira lBTM World

    30/11/2021 14:06 h.

    Des del 30 de novembre i fins al 2 de desembre, el Barcelona Convention Bureau (BCB), el programa de promoció del turisme MICE (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions) de la Destinació Barcelona, participarà amb un estand propi a l’IBTM World. Es tracta de la fira de turisme de reunions més important d’àmbit europeu, amb més de trenta anys de trajectòria, que té lloc cada any a Barcelona.

    L’estand del BCB, el programa de promoció impulsat per Turisme de Barcelona amb la Diputació de Barcelona, porta per títol The place to meet i compta amb 32 coexpositors i la participació de les comarques del Baix Llobregat, Penedès i el Sitges Convention Bureau, que donaran a conèixer l’oferta de turisme MICE d’aquestes destinacions. 

     
  • La nova certificació per a les empreses adherides al programa Compromís per a la Sostenibilitat Turística Biosphere potencia el posicionament internacional

    26/11/2021 11:51 h.

    Les 572 empreses i serveis turístics que enguany s’han adherit al programa Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona Biosphere, impulsat per la Diputació de Barcelona amb el suport de l’Institut de Turisme Responsable (ITR) i la Cambra de Comerç de Barcelona, i les que ho facin en endavant rebran, a partir del 2022, la certificació Biosphere Sustainable Lifestyle. La nova certificació permet millorar el posicionament de l’empresa o servei en relació al turisme sostenible i li dona més visibilitat a escala nacional i internacional.

     
  • El turisme sostenible i el mercat de proximitat, eixos de l’estratègia turística a les comarques de Barcelona per al 2022

    22/11/2021 10:59 h.

    La diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, l’alcalde de Mataró, David Bote, i el president del Consorci de Turisme Costa Barcelona Maresme, Joaquim Arnó, van inaugurar el 19 de novembre la 10a Jornada del Cercle de Turisme, la plataforma de serveis de màrqueting turístic de la Diputació de Barcelona. Ho van fer en un acte que recuperava el format presencial i que va tenir lloc al TecnoCampus de Mataró, davant d’un centenar de representants del sector turístic de la província de Barcelona. La trobada va plantejar els principals reptes del sector en l’era postpandèmia i va donar a conèixer les línies d’actuació en l’estratègia de màrqueting de les comarques de Barcelona de cara al proper any. 

     
  • L’Alt Penedès ja compta amb 53 Punts d'Informació Turística

    11/11/2021 14:42 h.

    Un total de 53 empreses i serveis turístics de la comarca de l’Alt Penedès han rebut avui la certificació com a Punts d’Informació Turística i passen a complementar l’oferta de les oficines de turisme per tal d’informar i assessorar el visitant durant la seva estada. 

    L’acte de lliurament ha comptat amb la presència de la diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, qui ha volgut felicitar les empreses certificades i agrair el seu «compromís per oferir una informació turística de qualitat als visitants», així com del president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, Ramon Riera; el president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Xavier Lluch, i el regidor de turisme de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca, Joan Lluís Climent.

    La Diputació de Barcelona va començar a implantar el programa Punts d’Informació Turística el 2013, des d'aleshores ja són 563 els Punts d’Informació Turística de la província de Barcelona.

     
  • Tres de cada deu catalans tenen pensat fer algun viatge aquesta tardor

    11/11/2021 11:48 h.

    Dels que tenen intenció de viatjar aquesta tardor, una quarta part es quedarà a Catalunya; un 33% aniran a la resta d’Espanya i un 36% a l’estranger, Els Pirineus serà el destí principal dels catalans que viatjaran per Catalunya. Dels que tenen pensat viatjar a la resta d’Espanya, les preferències són Madrid, Andalusia i Aragó. França i Itàlia són els països més citats pels que volen viatjar a l’estranger. Aquestes són algunes de les conclusions de l’enquesta sobre “Intenció de viatge a la tardor dels residents a Catalunya” que ha dut a terme el Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona durant la segona quinzena d’octubre.     

    El Laboratori de Turisme també ha realitzat l’informe “L'opinió ciutadana sobre el turisme a la Regió de Barcelona, onada tardor 2021”, del qual es desprèn que vuit de cada deu persones consideren que el turisme és beneficiós per a la seva comarca i el citen com a segon sector que aporta més riquesa al seu entorn, després de la indústria.

     

S'estan mostrant 146 - 150 de 185 resultats.