Màrqueting de destinació

 

L'Oficina de Màrqueting Turístic millora el posicionament i coneixement de la demarcació a través de la participació i organització de tot un conjunt d’accions de comunicació i màrqueting turístic online i offline per presentar la destinació.

Mitjançant el màrqueting de destinació, es donen a conèixer els principals atractius turístics de la demarcació de Barcelona als diferents públics objectius (professionals i públic final), en diversos mercats emissors i a través dels diferents canals de difusió (operadors, agències de viatges, portals de reserva i inspiració turística, creadors de contingut i mitjans de comunicació).

Les seves àrees de treball principals són:

- Accions no digitals com les fires, workshops, presentacions o viatges de familiarització per a intermediaris, premsa o creadors de contingut.

- Accions i campanyes digitals en els diferents canals de difusió amb repercussió directa al trànsit i contingut del web i a les xarxes socials de Barcelona és molt més.

- Col·laboració en accions de màrqueting amb altres entitats (comarques, municipis, Agència Catalana de Turisme, Turisme de Barcelona, Turespaña...).

- Accions de comàrqueting amb operadors nacionals i internacionals per a la millora del posicionament de les marques turístiques de la Destinació Barcelona (Costa Barcelona, Paisatges Barcelona i Pirineus Barcelona).

- Col·laboració amb mitjans de comunicació nacionals i internacionals per a la creació de continguts sobre la Destinació Barcelona.

Per participar en futures accions de promoció podeu contactar amb: turisme@diba.cat

Podeu consultar més informació sobre les activitats de màrqueting turístic de la Diputació de Barcelona en aquest enllaç.