Presentació de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona

03/10/2022 15:30 - 17:00

Centre de Convencions Internacional de Barcelona. Plaça de Willy Brandt, 11-14. Barcelona

Assistents

Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Javier Villamayor Caamaño, coordinador de l'ADETC de la Diputació de Barcelona.

Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Anna Sánchez Orensanz, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.

Xavier Font Urgell, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Xavier Marcé, regidor de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona.

Eduard Torres, president del Consorci Turisme de Barcelona.

Salvador Antón, equip redactor de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona.

Ángel Díaz, equip redactor de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona.

Marta Domènech, directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Fernando Valdés, secretari d'Estat de Turisme del Govern d'Espanya.