Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

• Badalona. Xerrada sobre els al·lèrgens alimentaris

29/05/2017 08:00 h.

El pròxim 31 de maig, xerrada informativa adreçada específicament per a professionals de: bars, restaurants, comerços de menjars preparats, fleques i altres establiments que manipulin aliments a granel.

Documentació

• Nova edició de Fira Gran 2017, Saló de la Gent Gran de Catalunya

26/05/2017 10:00 h.

El Servei de Consum estarà present desenvolupant diferents tallers d’economia domèstica a l’estand de Diputació de Barcelona, des del 31 de maig fins al 3 de juny.

Els dies 31 de maig i 1 i 2 de juny a les 18.00 h. El 3 de juny a les 13.30 h.

• Tercera taula rodona del cicle "Alimentació i salut responsable"

Vista general de la segonda Taula rodona realitzada

25/05/2017 08:46 h.

Demà, 26 de maig, tercera taula rodona organitzada per la Unió de Consumidors de Catalunya-UCC que tractarà sobre temes d'alimentació i nutrició.

• Primer taller de millora de la novena edició dels Cercles de Comparació d'OMICs

Imatge d'un dels grups de treball

19/05/2017 15:58 h.

Per fer el taller es va utilitzar la metodologia Kaizen: procés de millora continua basat en accions concretes, senzilles i de fàcil implementació.

Així després d’un breu resumen amb les dades més destacades dels resultats dels indicadors i d’un intercanvi de reflexions amb el cap de secció de Consum, Carles Ruiz, els representants dels municipis de més de 35 mils habitants convidats a aquest primer taller, es van dividir en grups amb l’objectiu de trobar accions de millora de manera col·lectiva.

És la primera vegada que s’utilitza aquesta nova metodologia de treball en Consum però per la recepció i valoració de les persones assistents segurament tindrà molt recorregut.

• Atorgament ajuts econòmics 2017 Xarxa de Governs Locals

11/05/2017 14:37 h.

Amb data 9 de maig, ha estat publicat al BOPB, la concessió dels ajuts econòmics atorgats en el marc del Catàleg de Serveis 2017.

Pel que fa a l’àmbit de Consum s’ha destinat 1.919.666,00€ distribuïts de la següent manera:

• 1.419.934€ al recurs Serveis municipals de consum a 85 ens locals que han presentat sol·licitud.
    • 499.732€ al recurs Servei de mediació en consum a 30 ajuntaments sol·licitants.

Mostrando el intervalo 171 - 175 de 183 resultados.