24/11/2017 09:17 h.

La presidenta de la Diputació de Barcelona visita Guardiola del Berguedà, la Pobla de Lillet i Gironella

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, ha visitat avui els municipis de Guardiola de Berguedà, la Pobla de Lillet i Gironella, on s'ha reunit amb cadascun dels seus alcaldes per conèixer els principals projectes que tenen en marxa.

Guardiola de Berguedà ha visitat, acompanyada de l'alcalde Josep Lara, el monestir de Sant Llorenç, que rep ajut econòmic de la Diputació per a la dinamització i consolidació de la seva programació cultural. A la Pobla de Lillet, amb l'alcalde Vicenç Linares, han tractat sobre la rehabilitació del xalet del Catllaràs i dels Jardins Artigas. I a Gironella, Conesa ha parlat amb l'alcalde i president del Consell Comarcal del Berguedà, David Font, sobre l'impuls del polígon industrial Rocarrodona d'Olvan, inclòs en el Pla de modernització de polígons, dins el Pla d’Actuació de Mandat de la Diputació de Barcelona (PAM) 2016-2019.

Llegiu-ne més