07/07/2021 14:08 h.

Els canvis en la facturació elèctrica, com afecta a les empreses?

Comparteix

El butlletí informatiu Nexus COVID-19 número 20 dedica part del seu contingut al que cal saber sobre les novetats en els canvis en la facturació elèctrica. En aquest monogràfic es tracten quatre temes d’interès per a les empreses i persones emprenedores: el Brexit, els drons, la seguretat alimentària i els canvis en la facturació electrònica.

Pel que fa als canvis en la facturació elèctrica es dona resposta a les següents preguntes:

  • Per què es modifica l’estructura de la factura d’electricitat?
  • A qui afecta i quan ha entrat en vigor?
  • Quins són els principals canvis?
  • Cal realitzar algun ajustament als comptadors?
  • Algunes recomanacions per estalviar

Podeu consultar totes les respostes en aquest document.  

Els propers butlletins del mes de juliol es dedicaran a:

  • Ajuts adreçats a autònoms i pimes aprovats en l’àmbit autonòmic i estatal,
  • Mesures i restriccions per a la contenció de la Covid-19 durant l’estiu,
  • Fons Europeus Next Generation: emprenedoria.

El servei Nexus ofereix informació especialitzada al personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses (CLSE) amb l’objectiu de facilitar les tasques d’assessorament a empreses i persones emprenedores. Aquest servei compta amb un equip tècnic propi i amb proveïdors externs especialitzats, assegurant el compromís de resposta en menys de 48h.

Segons el termòmetre Nexus del primer trimestre de 2021, el servei NEXUS va resoldre un total de 392 consultes procedents de 59 ens locals usuaris del servei. La mitjana de valoració de les consultes gestionades va ser del 9,5 sobre 10.