21/10/2022 13:36 h.

Obertes les inscripcions per la Trobada d’inici de curs de la XEMEE

Tatiana Gordievskaia / Shutterstock.com

El 3 de novembre, de 18 a 20.30 h,  tindrà lloc la Trobada d’inici de curs de la Xarxa d’escoles municipals d’educació especial “L’art com a element fonamental d’inclusió i comunicació a les escoles municipals d’educació especial”, a la S7 de l’Escola Industrial (Comte Urgell, 187. Barcelona). La trobada està adreçada a electes, càrrecs municipals, equips directius i docents.

En Guillem López, mestre de música i d’educació especial, compartirà amb nosaltres per què l’art és una peça clau per la inclusió de l’alumnat d’educació especial i ens proporcionarà eines i recursos per implementar-ho a les escoles. Al programa de la Trobada trobareu el detall de la jornada.

Les trobades de la Xarxa són l’oportunitat de compartir experiències, coneixement i reflexions amb perfils diversos - càrrecs municipals, electes i equips educatius – provinents de diferents municipis. Aquesta singularitat ens aporta un coneixement i experiència única, ens ajuda a veure els reptes amb diferents perspectives i a construir plantejaments col·lectius per a reptes comuns.

La Xarxa d’escoles municipals d’educació especial és petita, però gran amb els seus reptes. És una xarxa on tothom és benvingut i necessari.

Per participar ompliu el formulari d’inscripcions.