Inauguració del circuit esportiu de la Torre Roja de Viladecans

13/02/2023 10:30

Avinguda de la Torre-roja de Viladecans

El diputat d’Esports de la Diputació de Barcelona, David Escudé, i l’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, inauguren el circuit esportiu de la Torre Roja. L'acte inclou un recorregut per l’espai.

El parc de la Torre-Roja compta amb diverses instal·lacions esportives: des del Street Park, per als patinadors, fins al Camp Municipal de Beisbol o el Camp Municipal de Futbol de Torre Roja, on juguen diverses entitats esportives; passant per les magnífiques instal·lacions del complex esportiu municipal Podium Viladecans Joan Masgrau. A més, és una porta d'accés a la serra del Montbaig, per gaudir-ne caminant o corrent.

La creació del circuit esportiu respon a la voluntat, per part de la Diputació, de facilitar la pràctica física i esportiva de totes les persones i de convertir el territori de la província en un gran espai a l’aire lliure d’activitat física i esportiva.