La Diputació de Barcelona, present a Municipàlia 2023

17/10/2023 - 19/10/2023 09:00

Fira de Lleida

La Diputació de Barcelona serà present a Municipàlia 2023, que se celebra, cada dos anys, a la Fira de Lleida. La corporació hi presentarà el suport que ofereix als 311 municipis de la província.

www

En concret, dimarts 17 a les 11h presentarà el llibre ‘L’ús dels drons pels cosses de seguretat’, de Joan Pérez i Arteaga i editat per la pròpia corporació. D’altra banda, al llarg dels tres dies també es donarà a conèixer el web commemoratiu de l’Agenda 2030, amb motiu dels vuit anys de l’aprovació de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible, amb la dinamització del joc de preguntes i respostes Passa a l'Acci-ODS, la presentació dels materials de difusió per als ens locals i un recurs formatiu per a la ciutadania.

Finalment, a l’estand de la Diputació també es podrà fer una visita virtual al Palau Güell amb ulleres 3D, edifici dissenyat per Antoni Gaudí i propietat de la Diputació de Barcelona.

Place