Núria Marín visita les obres del primer tram de les Vies Blaves Barcelona

21/03/2023 11:00

Avinguda d’Àngel Guimerà, s/n d’Igualada

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, visita l’inici de les obres de la Via Blava Anoia Fase 1, que és la primera que s’està desenvolupant dins del projecte de les Vies Blaves Barcelona. Un projecte, impulsat per la Diputació de Barcelona, que té com a objectiu rehabilitar les lleres dels rius Llobregat, Cardener i Anoia, al seu pas per la província de Barcelona, per fer-les transitables per a la pràctica del senderisme i del cicloturisme.

La presidenta, acompanyada per la diputada de Turisme de la Diputació Barcelona, Abigail Garrido, i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, iniciarà la visita d’obres a l’Avinguda d’Àngel Guimerà d’Igualada, des d’on es pot observar en un punt elevat quin serà el recorregut de la Via Blava Anoia en aquest tram i com s’estan desenvolupant les actuacions per adequar el terreny a la futura Via Blava.

Posteriorment, es desplaçaran fins a la vora del riu (Carretera C-251c km 0,8) per conèixer in situ les obres que ja han començat. A l’acte, també assistiran els alcaldes dels municipis per on passa la Via Blava Anoia.