Parlem de... Polítiques locals d'habitatge en petits municipis

09/03/2023 18:00 - 19:30

Can Serra, seu de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona

Presentació de les publicacions "Polítiques d'habitatge en petits municipis" i "Desenvolupament rural i noves habitabilitats", i que també es retransmetrà en directe.

La presentació d'aquestes publicacions respon a la voluntat de visibilitzar les necessitats d'habitatge dels petits municipis i de mostrar programes i actuacions que s'hi estan desenvolupant, entre els quals els de la Diputació de Barcelona, amb l'objectiu de reforçar les polítiques d'habitatge en els entorns rurals i els municipis de menor població.

Aquests dos llibres volen enriquir l'anàlisi de les causes del despoblament rural, contribuir al debat sobre les problemàtiques dels municipis petits i plantejar-hi solucions.

Les dues publicacions es poden adquirir a la Llibreria de la Diputació de Barcelona

Disseny polítiques locals d'habitatge - Vivienda urbanismo y actividades - Diputació de Barcelona