28/04/2020 11:54 h.

Jordi Fàbrega:"Els municipis petits treballem per ajudar la ciutadania. A Sant Pere de Torelló hem impulsat un Fons de Contingència local per ajudar petites empreses locals i afectats per ERTOS"

El diputat i alcalde de Sant Pere de Torelló (2500 habitants), Jordi Fàbrega, ens explica com es treballa des d'un municipi petit per ajudar la població durant aquesta crisi i quines bases es posen per poder gestionar l'endemà de la crisi.

En un municipi petit, aquesta crisi es tradueix en ajudar la gent més vulnerable i cobrir les seves necessitats bàsiques, vetllar per elles i ells: portar menjar a la gent gran a domicili, menjar preparat o també realitzant la compra, o altre tipus d’atenció a la llar com pot ser la neteja, anar a la farmàcia, i atenció sanitària. Per altra banda hem impulsat tot un Fons de Contingència a nivell municipal per ajudar els comerços locals que no han pogut obrir, la restauració i els bars, i la gent més afectada per l’ERTE.