13/02/2019 11:34 h.

Jordi Fàbrega explica a Sant Vicenç dels Horts i Santa Coloma de Cervelló el projecte que connectarà les dues poblacions amb vials de vianants i per a bicicletes

El diputat d’Infraestructures Viàries i Mobilitat, el republicà Jordi Fàbrega, ha presentat el projecte d’itinerari de vianants a la carretera BV-2002 entre Santa Coloma de Cervelló i Sant Vicenç dels Horts així com el projecte de millora de l’accessibilitat i la seguretat viària i mobilitat de la travessera urbana de la BV-2005 a Sant Vicenç dels Horts.

A Sant Vicenç dels Horts, acompanyat per l’alcaldessa, Maite Aymerich, han visitat a Ca l'Aragall l’exposició del Camí del Canal de la Dreta i han pogut parlar sobre el projecte de millora de la travessera urbana de la BV-2005 entre els PK 1,873 i 2,302.

Posteriorment han visitat l'Associació de Veïns de Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts i han pogut veure sobre el terreny les obres de la millora de la travessera de la BV-2005

Posteriorment, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, el diputat i l’alcaldessa, Ana Martínez han presentat el projecte de l’itinerari de vianants des de la rotonda d’accés a l'estació de FGC i el vial de servei del Canal de la Dreta a Sant Vicenç dels Horts.

El republicà Jordi Fàbrega ha explicat que "apostem per un nou model de mobilitat donant entrada als vianants i a les bicicletes, connectant Santa Coloma de Cervelló i Sant Vicenç dels Horts, amb més de 35.000 habitants”

Aquestes actuacions es preveuen executar en dues fases, començant per la part que afecta el terme de Santa Coloma de Cervelló. La fase I inclou el tram que va de la rotonda d’accés a l’estació de FGC fins al camí de Cavallers, mentre que la fase II, fins arribar al vial de servei de la canal de la Dreta a Sant Vicenç dels Horts es troba actualment en període de redacció.

El diputat republicà, Jordi Fàbrega, ha tancat la jornada afegint-se a la concentració a Santa Coloma de Cervelló demanant la lliure absolució dels presos polítics i les preses polítiques catalanes que avui han segut al banc dels acusats davant del Tribunal Suprem en un judici ignominiós.