01/10/2018 14:00 h.

Lladó inaugura la mostra “El Modernisme i les flors” al Museu d’Art de Cerdanyola

Mostra El Modernisme i les flors

El diputat Cultura, Oriol Lladó, va inaugurar divendres, al Museu d’Art de Cerdanyola, l’exposició itinerant “El Modernisme i les flors. De la natura a l’arquitectura”, de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Lladó va destacar la qualitat de la mostra i va remarcar la importància que les exposicions de la Diputació itinerin pel territori “amb tota la seva riquesa i amb vocació d'inclusivitat i equilibri territorial”.

Organitzada conjuntament amb l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat i l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallés, l’exposició presenta una nova mirada sobre el Modernisme a partir de la seva inspiració en la natura. La mostra permet una visita multisensorial a través de la vista, l'olfacte i el tacte, i elements accessibles com mòduls tàctils, objectes olfatius i vídeos en llengua de signes i subtitulats, elaborats per al programa La Mirada Tàctil.

L’exposició, que es pot veure a Cerdanyola fins al 13 de gener de 2019, organitza un seguit d’activitats vinculades com visites teatralitzades i diferents tallers sobre essències florals i centres de taula amb flors i fulles seques.