27/04/2020 11:53 h.

Olga Serra:"Els ajuntaments hem destinat recursos a garantir que totes les persones tinguin les necessitats bàsiques cobertes, que no hi hagi desigualtats, i ho seguirem fent"

La diputada i primera tinenta d'alcaldia de Vacarisses, Olga Serra, ens explica la tasca ingent dels Serveis Socials dels ajuntaments per a que tothom tingui les necessitats bàsiques cobertes i no es donin desigualtats entre la població.

Els ajuntaments han destinat els seus recursos i esforços a garantir que aquestes persones tinguessin les necessitats bàsiques cobertes, que no es trobessin en situacions de desigualtat respecte d’altres col·lectius. És una situació que s’està donant actualment, però que també es donarà en el futur, quan aquesta crisi sanitària acabi, i hem de garantir com a administració que estarem al costat d’aquestes persones que més ho necessiten, ara, però també en un futur.