21/10/2023 20:32 h.

Retornem a l’origen, a la proximitat, per aconseguir uns municipis més sostenibles

Brindis a la inauguració de la 9 Fira del vi i la gastronomia d'Esparreguera

El diputat de Comerç, Consum i Salut Pública, Josep-Ramon Mut, ha participat aquesta tarda a la inauguració de la 9a Fira del vi i la gastronomia d'Esparreguera

En la seva intervenció, el diputat republicà ha explicat que "retornem a l’origen, a la proximitat i ho fem per aconseguir uns municipis més sostenibles. Treballem per aconseguir els objectius marcats en l’agenda de sostenibilitat 2023".

Sobre el paper de la Diputació de Barcelona en relació a aquest tipus de fires, Mut ha assegurat que "treballem amb els ajuntaments per potenciar-les i promocionar-les, perquè creiem en elles, en el seu impacte en el territori, en l’arrelament que tenen als pobles i ciutats el país".