Gestió, comercialització i comunicació de marques de moda // 60 hores

Descripció:

Que hi ha més enllà de dissenyar una col·lecció? Quin és el camí que un dissenyador ha de seguir de la desfilada a la botiga. En aquest curs parlarem de tot el que cal saber per a què una peça de vestir passi de ser un prototip a un producte vendible. Analitzarem des de dins l’engranatge de la indústria de la moda: marques, desfilades i tot el que li cal a una empresa de moda per a ser un cas d’èxit.

Dirigit a tot aquell qui vulgui emprendre en el sector de la moda, tant pel que fa a la creació d’una marca pròpia com oferint algun tipus de servei adreçat a marques. A aquelles persones que tinguin interès i curiositat per conèixer totes les tasques dins d’una empresa de moda, més enllà del disseny de col·leccions i estiguin interessades en descobrir el funcionament d’un mercat tant canviant i exigent.

 

Modalitats: presencial 

Requisits: cap

Preu: 141 € 

Per acreditar el nivell o per qualsevol informació sobre el curs podeu contactar amb la docent Marta Campañà a través d'un correu a campanasm@diba.cat

GRUPS PRESENCIALS

Codi: MA26A

Horari: dc. 10:00 a 13:00h

Inici-Final: Del 02/10/2024 - 26/02/2025

Durada: 20 setmanes

 

 

Escola de la Dona

Espai Francesca Bonnemaison

Sant Pere Més Baix, 708003 Barcelona
Instagram de l'escola de la dona

Horari d'atenció
De dilluns a divendres, matí de 9:00 a 13:30 hores
De dilluns a dijous,  tarda de 15:00 a 19:00 hores

Podeu contactar amb l'escola a edona@diba.cat

Tel. 934 049 107