08/02/2021 09:01 h.

31 ajuntaments renoven els itineraris formatius

Afecta a 8.607 empleades i empleats d'ajuntaments de menys de 20.000 hab.

Els dies 26 de gener i 2 de febrer han tingut lloc les sessions de treball per a la renovació i actualització dels itineraris formatius dels empleats i empleades dels 31 ajuntaments que ja fa 4 anys que es van incorporar al recurs d’Assistència tècnica integral en formació.

8.607 empleades i empleats de 119 ajuntaments menors de 20.000 habitants tenen els seus itineraris formatius elaborats, o en procés d’elaboració, amb una previsió plurianual de fins a quatre anys.

Aquesta és la primera renovació i actualització que es porta a terme i s’han aprofitat les sessions de treball per valorar l’assistència rebuda i presentar, tant les noves propostes formatives que s’han incorporat al Banc d’Accions Formatives (BAF) darrerament, com l’eina web que ha de permetre l’elaboració, el seguiment i l’actualització d’aquests itineraris personalitzats d’una manera àgil i col.laborativa entre els responsables locals de formació i l’equip tècnic de la Direcció de Serveis de Formació responsable d’aquest projecte.

Es preveu que a principis del mes de març aquesta renovació i actualització ja haurà finalitzat amb la incorporació de noves accions formatives que donin continuïtat al desenvolupament professional i resposta a les necessitats formatives sobrevingudes.