07/02/2024 13:57 h.

Nous aparells de monitoratge del consum elèctric en préstec

Mesurador de consum elèctric Wibeee Box

A la Gerència de Serveis de Medi Ambient posem a disposició dels municipis quatre aparells en préstec per al monitoratge del consum elèctric d'un equipament.

Es tracta dels equips Wibeee Box, els tenim amb la versió trifàsica. Aquests mesuradors elèctrics s'alimenten directament des del quadre elèctric (sense cap alimentació externa) amb una connexió als borns mitjançant imants, sense necessitat d'eines ni interrompre el subministrament, de manera que facilita molt la seva instal·lació. Les dades de consum mesurades s'envien per wifi a una plataforma al núvol. En cas que no es disposi de connexió a internet a l'equipament, disposem en préstec també d'un rúter amb SIM per fer aquesta funció. La plataforma permet visualitzar el consum en temps real i analitzar l’històric.

L’avantatge respecte a les actuals funcions web de visualització de consums de les distribuïdores, com e-distribucion, és que es pot instal·lar més d’un mesurador al quadre per discriminar consums de línies o subquadres importants, siguin de la climatització siguin de la cuina.

El Wibeee es converteix en una eina molt senzilla per ajudar a prendre decisions a l'àmbit de la gestió d'eficiència energètica de l'equipament.
L’aparell amb què es realitzen aquest tipus de mesures està disponible en préstec per a qualsevol ajuntament que ho sol·liciti.

Ens podeu contactar per a qualsevol dubte i per fer la petició de préstec a través del següent enllaç: https://www.diba.cat/web/mediambient/prestec-aparells.