Ja es poden consultar els projectes aprovats del programa Renovables 2030

27/03/2023

El programa sectorial Renovables 2030 es va aprovar el passat 31 de març de 2022 i un any més tard s’han acceptat i tramitat les subvencions a 253 projectes de gran impacte que executaran els ens locals.

En l’actual context d’emergència climàtica, l’objectiu del projecte Renovables 2030 ha estat: 1) reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle dels equipaments i infraestructures locals, 2) augmentar la producció d’energia renovable i 3) millorar l’eficiència energètica i la reducció de consum de l’enllumenat públic.

Dels 253 projectes que s’han subvencionat, un 54,3% són instal·lacions fotovoltaiques d’autoconsum, un 29% són actuacions de millora de l’eficiència d’enllumenat públic i la resta, el 16,7% són projectes de xarxes de calor amb biomassa.

Quins projectes han rebut el suport de Renovables 2030?

En el quadre de comandament complet del programa sectorial Renovables 2030 a l'enllaç hi ha la relació de tots els projectes del programa.

Seleccioneu el nom del municipi o comarca per veure els projectes aprovats en el quadre:

A banda, podeu consultar els municipis que han rebut suport de la resta de programes del projecte transformador Renovables 2030: els 37 municipis on s'han executat instal·lacions solars fotovoltaiques d'autoconsum del projecte FEDER FV amb fons IDAE, i els 14 municipis on s'han executat calderes o xarxes de calor de biomassa del programa Biomassa pel Clima amb fons FEDER.

Per mantenir-te al corrent de l'actualitat de Renovables 2030, així com accedir a tota la informació que generen els ens locals que reben suport, visita el portal Sostenible.cat