Treballem per una energia sostenible, a Sant Vicenç de Castellet

25/10/2021 - 28/10/2021 De dilluns a divendres de 15.30 h a 20 h. Dimecres, divendres i dissabtes també de 9.30 h a 13.30 h.

Biblioteca municipal-Espai Ateneu. C/ Creixell, 6.

Es realitza en el marc de la difusió de la redacció del PAESC 2030 i la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2021.

La mostra vol donar a conèixer les actuacions sobre estalvi i eficiència energètica que es poden dur a terme a nivell individual en àmbits com l’ús d’electrodomèstics, la il·luminació, la climatització i el transport per a reduir les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle i contribuir a la lluita contra el canvi climàtic.

Treballem per una energia sostenible, creada per l'Oficina d'Educació i Promoció Ambiental de la Diputació de Barcelona, s'emmarca dins del Pacte de les Alcaldies pel Clima i l'Energia, promogut per la Unió Europea. Està formada per sis lones amb els continguts següents:

• Lona 1: El Pacte de les Alcaldies
  • Lona 2: Estalvi i eficiència energètica contra el canvi climàtic