Gestió i abastament d'aigua

Suport tècnic aigües subterrànies

Cercle de comparació intermunicipal sobre l'abastament d'aigua

Suport tècnic

Suport per al foment de l’estalvi, l’eficiència i la garantia de disponibilitat en la gestió de l’aigua

• Auditories econòmiques per a l'avaluació i l'optimització dels recursos econòmics dels contractes de concessions de gestió del servei d'abastament d'aigua.
  • Estudis de l'estructura tarifària i propostes de millora.
  • Suport a la redacció de les prescripcions tècniques dels plecs de condicions dels serveis d’abastament d’aigua en cas que l’ajuntament opti per la modalitat de concessió o encàrrec del servei.
  • Suport a la redacció d'estudis tècnics per a l'avaluació dels diferents models de gestió dels serveis d'abastament d'aigua a aplicar al seu territori.

Suport per al foment de l'estalvi, l'eficiència i la garantia de disponibilitat en l´ús d'aigua d'abastament

• Estudis per a la digitalització de les xarxes d'abastament, captacions d'aigua i infraestructures de potabilització que promoguin la sectorització, telegestió i telelectura del sistema d'abastament d'aigua.
  • Estudis per a la elaboració/actualització o millora de sistemes d'informació i eines digitals de les xarxes d'abastament d'aigua en baixa.
  • Auditories de consum i propostes d'estalvi de l'aigua a edificis i equipaments municipals.
  • Redacció de plans d'emergència en situacions de sequera.

Consulteu els recursos d'aquest àmbit que oferim al Catàleg de serveisIcona enllaç extern

Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat (OTCCS)
ot.ccs@diba.cat
Albert Sanz  sanzaa@diba.cat