Com afrontar des del món local el risc d'abandonament escolar prematur en el context de la COVID-19

En aquest seminari web es van analitzar els riscos que comporta l’augment de la desafecció i l’abandonament escolar prematur provocats per la covid-19, així com el paper del món local en la reformulació de les estratègies municipals centrades en les prioritats i les necessitats actuals.

Una de les conseqüències de la COVID-19 en matèria educativa ha estat l’increment del risc en l’augment de la desafecció i l’abandonament escolar prematur. L’increment de la taxa d’abandonament (del 17 al 19%) pot agreujar encara més la vulnerabilitat dels joves. En aquest webinar s’aborda l’abast del problema, quines eines permeten fer una acurada detecció de necessitats i quines estratègies cal reforçar des del món local a fi d’enfortir les oportunitats educatives per a tothom.

Imatge: Mooremedia - Shutterstock.com

Data: 11 de juny de 2020