02/10/2018 09:00 h.

La Fundació per a l'Atenció a Persones Dependents de Cornellà augmenta el nombre de beneficiaris i serveis

4.575 persones s'han beneficiat el 2017 dels serveis que ofereix la Fundació per a l'Atenció a Persones Dependents de Cornellà dirigits a col·lectius amb problemes de mobilitat personal (persones majors, persones dependents, discapacitats ...). La Fundació és una entitat creada el 2005 per l'Ajuntament de Cornellà amb el suport de la Diputació de Barcelona, ​​Creu Roja i l'empresa TECSALSA. Al llarg d'aquests anys s'ha consolidat com un element clau per impulsar projectes que han permès millorar la qualitat de vida de les persones en situació de dependència.

La Residència Teresa Duran és el nucli de totes les activitats i seu d'atenció dels programes que la fundació desenvolupa. Segons es desprèn l'informe anual, la Residència compta amb 182 beneficiaris entre residents i usuaris del Centre de Dia, que són atesos per uns 184 professionals (140 generats directament per la Fundació). La Fundació realitza programes assistencials, com ara Fica't a l'aigua i el Casal d'Estiu Virolai, que compta amb el suport de voluntaris per fer possible que 56 menors amb diversitat funcional puguin fer activitats com excursions, piscina, jocs al parc, etc. És significatiu el augment del voluntariat: 102 persones van col·laborar en algun projecte durant l'any passat.