01/10/2018 11:00 h.

Mollet del Vallès participa en un projecte pilot per fomentar la inclusió social al municipi

Mollet del Vallès i Viladecans són els dos únics municipis de la província de Barcelona que participaran en una prova pilot per impulsar aliances estratègiques locals entre la mateixa administració, el món empresarial i les entitats del tercer sector. L’objectiu de la iniciativa, impulsada per la Diputació de Barcelona, és enfortir els lligams i la col·laboració entre els diferents actors que actuen al municipi per tal de fomentar la inclusió social.

De fet l’Ajuntament de Mollet fa anys que canalitza diferents iniciatives de col·laboració público-privada per millorar els resultats d’inclusió i cohesió social i, alhora, enfortir la xarxa local. Ara, amb la participació en aquest projecte pilot, el consistori molletà, considerat per la Diputació com a cas de bona pràctica en aquest àmbit, seguirà treballant amb els diferents actors que intervenen en les polítiques d’inclusió social per concretar aliances que generin diferents projectes orientats a la millora de la qualitat de vida dels col·lectius més vulnerables.

És un pas més en un context en el que les demandes socials han crescut i en el que la societat espera una àmplia col·laboració e implicació per donar resposta als reptes socials de forma mes eficient.