27/06/2016 15:00 h. - Glòria Santamaria

Creix la participació a "Eduquem en Família"

Prop de 5.500 persones han participat a les 414 activitats organitzades dins del Catàleg d'activitats de suport a la funció educativa de les famílies "Eduquem en Família" durant el curs 2015-2016, superant les xifres de participació del curs passat. L'oferta del catàleg ha estat de 25 propostes sobre temàtiques d'educació i família realitzades a 166 municipis de la demarcació de Barcelona.

Aquest curs s'han afegit al catàleg actuacions que responen a demandes recollides pels ajuntaments, com l'interès per propostes que tracten l'etapa de l'adolescència, des del seu vessant familiar i psicosocial. Han estat A contracorrent i Qui t'entengui que et compri!. També han estat novetats d'aquest curs Caminant cap a l'autonomia, Que fem des de casa quan apareixen dificultats d'aprenentatge? i Valors per fer-los créixer.

Les activitats amb més participants han estat Educar sense cridar, El viatge de primària a secundària i Qui t'entengui que et compri!, per aquest ordre. Les noves propostes per al proper curs 2016-2017 són Eines per l'acompanyament escolar dels teus fills i filles, Comunicació adequada entre adolescents a l'entorn 2.0 i Eduquem les emocions en família.

Eduquem en família és una acció del Programa d'Acompanyament a l'escolaritat d'Educació de la Diputació de Barcelona per ajudar a prevenir el fracàs escolar i a enfortir la participació educativa de les famílies als seus municipis.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.