17/06/2024 14:41 h. - EDGAR MATA ROCA

Inauguració de les obres de seguretat viària del camí rural de Veciana

El diputat d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès, i l’alcalde de Veciana, Jordi Servitje, inauguraran aquest dimecres, 19 de juny, a dos quarts de deu del matí, les obres de millora de seguretat viària del camí rural de Veciana (AN-039).

Durant aquestes obres s’han dut a terme actuacions, entre d’altres, sobre el ferm, el drenatge transversal i longitudinal, els sistemes de contenció de vehicles i la senyalització horitzontal i vertical.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: dimecres 19 de juny

Hora: 09:30h

Lloc: Ajuntament de Veciana (Plaça de Ramon Servitje, s/n)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.