29/07/2024 15:05 h. - Servei de Premsa

Inauguració de l'ampliació del pont del Burés de Castellbell i el Vilar

El diputat d’Infraestructures i Territori de la Diputació de Barcelona, Sergi Vallès, i l’alcalde de Castellbell i el Vilar, Adrià Valls, inauguraran aquest dimecres, 31 de juliol, l’ampliació del pont del Burés.

A les 12.30 h al Centre Cultural Joan Masats, tindran lloc els parlaments del diputat Sergi Vallès i de l'alcalde Adrià Valls i personal tècnic de la Diputació de Barcelona explicarà l'actuació. Els treballs han consistit en l’ampliació del pont, la millora de les proteccions i la implantació d’una vorera-bici per millorar la seguretat viària de la carretera C-1411a.

A les 13 h, tindrà lloc la inauguració oficial de l'ampliació del pont del Burés amb el tall de cinta.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: dimecres 31 de juliol

Hora i lloc:
-12.30 h, parlaments al Centre Cultural Joan Masats (c/ del Burés, 8)
-13 h, al pont del Burés, inauguració oficial amb el tall de cinta

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.