21/11/2022 13:55 h. - SERGI RIBAS REBULL

La Diputació de Barcelona presenta a CONAMA el seu programa per a la implantació massiva de renovables als municipis de la província

La Diputació de Barcelona ha invertit 50 milions d’euros en el programa sectorial Renovables 2030. Aquest pressupost ajudarà els municipis de la província a finançar la instal·lació de plaques fotovoltaiques d’autoconsum, plantes de biomassa pels equipaments municipals i projectes de millora sostenible en l’enllumenat públic. En un moment delicat per a la majoria de finances municipals, aquest programa permetrà estalviar 17 milions d'euros anuals en la factura energètica dels ajuntaments.

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, explicarà l’èxit d’aquesta iniciativa, que de la qual ja s’han beneficiat un centenar de municipis, en un contacte amb els mitjans de comunicació aquest dimecres 23 de novembre a les 11.30h al Congrés Nacional de Medi Ambient (CONAMA), que se celebra a IFEMA Madrid.

‘Qüestió de temps’, un escape room contra el canvi climàtic

La corporació presenta a CONAMA l’escape room ‘Qüestió de temps’, una experiència vivencial i sensorial que es desenvolupa en una bombolla gegant de 5 metres per sensibilitzar la ciutadania de la importància d’actuar enfront el canvi climàtic.

Els periodistes que ho desitgin podran provar l’experiència i rebre les explicacions de la cap de l’Oficina Tècnica d’Educació i Promoció Ambiental de la Diputació de Barcelona, Blanca Martínez de Foix.

Aquells periodistes interessats en assistir a la trobada amb mitjans o provar l’experiència ‘Qüestió de temps’ poden enviar un correu a premsa@diba.cat indicant el seu nom, mitjà de comunicació i un telèfon de contacte.

Penseu que és necessari acreditar-se per al congrés en aquest enllaç: http://www.conama2022.conama.org/web/es/prensa/acreditacion-prensa.html

CONTACTE AMB ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

Dia: Dimecres 23 de novembre

Hora: 11.30h

Lloc: Sala Estocolm. Planta 4. Palau Municipal de Congressos de Madrid (IFEMA Madrid).

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.