28/01/2022 11:48 h. - Ramon Viladomat

Núria Marín participa demà a l’acte d’inici de la commemoració dels 500 anys de l’estada d’Ignasi de Loiola a Manresa

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, participarà demà dissabte, a l’acte institucional d’inici de la commemoració dels 500 anys de l’estada d’Ignasi de Loiola a la ciutat de Manresa. L’acte tindrà lloc a les 19.00 h a l’Ajuntament de Manresa, en el qual també hi intervindran el president de la Generalitat, Pere Aragonés, la presidenta del Parlament, Laura Borràs, i l’alcalde de la ciutat, Marc Aloy.

L’acte institucional comptarà amb l presentació del programa d’actes commemoratius del projecte Manresa 2022 Transforma a càrrec del tinent alcalde de Turisme i Projecció de Ciutat, Joan Calmet, així com d’un acte de cultura popular i tradicional a la plaça Major.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.