16/12/2022 09:10 h. - SERGI RIBAS REBULL

ESMORZAR INFORMATIU

Pla de xoc per reduir la factura energètica dels municipis en 35 milions d’euros

La Diputació de Barcelona us convida a un esmorzar informatiu el pròxim dimecres 21 de desembre, a les 11h, a Can Serra (Rambla de Catalunya 126, Barcelona) per presentar la inversió per dur les renovables als municipis de la província. Aquest pla de xoc s’emmarca al programa sectorial Renovables 2030 i servirà perquè els ens locals puguin reduir la factura energètica en 35 milions d’euros anuals, en un context d’escalada de preus.

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, serà l’encarregat de presentar aquesta inversió de 50 milions d’euros, que aprovarà el ple de la corporació aquest dijous 22 de desembre i explicarà la repercussió que es preveu que tingui en els municipis. Les peticions financen fins al 90% del cost de la instal·lació de fotovoltaiques, calderes de biomassa i enllumenat públic amb llums LED.

A banda del diputat, l’alcalde de Centelles, Josep Paré, i el de Cercs, Jesús Calderer, exposaran l'impacte dels projectes als seus municipis.

Els periodistes que vulguin assistir a la trobada cal que s’acreditin prèviament a l’adreça premsa@diba.cat, especificant nom i cognoms, mitjà i telèfon de contacte, abans de dimarts 20 de novembre a les 17h.

Esmorzar informatiu 'Pla de xoc per reduir la factura energètica dels ajuntaments'

Dia: dimecres 21 de desembre

Hora: 11h

Lloc: Sala Enric Prat de la Riba (3a planta). Edifici Can Serra (Rambla de Catalunya, 126) de Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.