28/11/2022 11:55 h. - SERGI RIBAS REBULL

Presentació del pla de sostenibilitat del Garraf

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, i la presidenta del Consell Comarcal del Garraf, Mònica Gallardo, presentaran aquest dimecres 30 de novembre a les 12h el Pla de sostenibilitat del Garraf. A l’acte, que se celebrarà a la Masia d’en Cabanyes, també hi assistiran alcaldesses i regidors de la comarca.

La Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Garraf han elaborat el Pla de Sostenibilitat per coordinar les accions dels municipis per reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle, establir noves estratègies d’adaptació a les conseqüències del canvi climàtic, especialment en aquelles àrees que tenen uns àmbits d’actuació supramunicipals.

El pla, a més, ha de permetre establir un seguit d’actuacions que permetin alinear les polítiques del Consell Comarcal amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.

Després de la presentació, el diputat d’Acció Climàtica i la presidenta del Consell Comarcal del Garraf atendran els mitjans.

Convocatòria a mitjans

Dia: Dimecres 30 de novembre.

Hora: 12h.

Lloc: Masia d’en Cabanyes (Sala de les Voltes). Camí Ral, 3. Vilanova i la Geltrú.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.