16/06/2016 12:05 h. - Ramon Viladomat

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Presentació del Pla d'informació i vigilància contra incendis forestals estiu 2016

Demà divendres, 17 de juny, tindrà lloc la presentació del Pla de d'informació i vigilància contra incendis forestals estiu 2016 (PVI) de la Diputació de Barcelona, que cada any organitza amb col·laboració amb els ajuntaments i les agrupacions de defensa forestal (ADF).

La presentació tindrà lloc a  les 11.30 h del matí, a la Masoveria (Oficina del Parc) del Parc del Castell de Montesquiu, a càrrec del vicepresident primer i responsable de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat, Dionís Guiteras, acompanyat del diputat adjunt d'Espais Naturals, Jesús Calderer.

El Pla d'informació i vigilància contra incendis forestals de la Diputació de Barcelona comença aquest mateix divendres i acabarà el dia 1 setembre. En total estaran en servei 85 rutes que abasten un total de prop de 473.000 ha forestals així com 22 punts de vigilància fixa.

Aquest any el Pla implica a 268 ajuntaments, 118 ADF i nou federacions d'ADF.

Presentació de la campanya de prevenció d'incendis forestal estiu 2016

Dia: divendres, 17 de juny

Hora: 11.30 h

Lloc: Oficina del Parc (Masoveria del castell) Parc del Castell de Montesquiu

Com arribar-hi: C-17 Sortida Sant Quirze de Besora (Osona) http://parcs.diba.cat/web/montesquiu/oficina-del-parc

Podreu aparcar al costat mateix de l'Oficina del Parc

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.