03/06/2016 16:05 h. - Ramon Viladomat

Sitges aprova inicialment el seu Pla local d'habitatge

L'Ajuntament de Sitges ha aprovat el Pla local d'habitatge, elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona. El Pla, aprovat inicialment el 30 de maig per ser sotmès a informació pública, parteix de les conclusions apuntades al document d'anàlisi i diagnosi de l'habitatge al municipi.

D'acord amb aquest document, es proposa impulsar una política d'habitatge integral i coordinada entre diversos departaments municipals implicats i també amb les administracions d'altres àmbits, així com promoure la creació d'habitatge assequible, preferentment habitatge públic i de lloguer.

El Pla contempla també fomentar la rehabilitació, conservació i millora dels edificis existents, així com vetllar pel bon ús del parc residencial existent, a banda de donar també suport a les famílies amb problemes de pagament d'hipoteques o lloguers.

L'assoliment d'aquestes finalitats es canalitza a través de la formulació de sis programes i 27 d'actuacions, entre les quals cal destacar l'estudi de la viabilitat i posterior execució de promocions d'habitatge assequible, accions per a la mobilització del parc  existent amb finalitat socials o el reforçament de l'Oficina Local d'Habitatge.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.