22/06/2016 14:49 h. - Susana Burgos

Turisme Familiar i de platja, al BritsMum Live 2016

Amb l'objectiu de promocionar el turisme familiar a la demarcació de Barcelona, i en concret sota la marca Costa Barcelona, Turisme de la Diputació de Barcelona estarà present, aquest cap de setmana, a la BritsMums Live 2016, un esdeveniment on es concentren el major nombre de mares bloggers de Regne Unit especialitzades en turisme familiar.

Sota la marca Costa Barcelona i en l'estand que disposarà la Diputació de Barcelona, hi seran presents en el BritsMums Live 2016, els municipis de Calella i Malgrat de Mar.

Així, dissabte 25 de juny i amb l'objectiu de crear contingut a les xarxes socials britàniques i a la de bcnmoltmes, s'animarà al públic assistent a penjar fotos a Instagram amb merchandatge i/o imatges de rollups de Costa Barcelona, Calella i Malgrat de Mar disponibles a l'estand de la Diputació. A més, es durà a terme també una presentació a un grup de 25 bloggeres acompanyat d'una demostració de com fer típic pa amb tomàquet.

Brits and Mums és el col·lectiu més gran de bloggers i consumidors de xarxes socials de Regne Unit. Disposen d'una web, i organitzen tota mena d'esdeveniments per aquest col·lectiu, a més, compten amb una revista i un canal de televisió. 

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.