02/09/2022 09:21 h. - Servei de Premsa

Visita final obres de pacificació de la travessera de la C-1411a a Castellbell i el Vilar

Dimarts vinent, 6 de setembre, a les 12h, tindrà lloc una visita final d’obres de pacificació que la Diputació de Barcelona ha realitzat a la travessera urbana de la carretera C-1411a, a Castellbell i el Vilar. En aquesta visita, que s’iniciarà davant de l’Ajuntament, hi participaran el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcaldessa, Montserrat Badia.

Aquests obres, que ha tingut un cost de 140.966,48 euros, han consistit en diferents actuacions entre el camí del Puig i el carrer Joaquim Borràs, com la col·locació d’elements reductors de velocitat, la creació de passos de vianants als itineraris naturals entre cruïlles, així com millores en l’accessibilitat de les parades d’autobús.

Visita final obres travessera urbana de Castellbell i el Vilar

Dia: dimarts 6 de setembre de 2022

Hora: 12.00 h

Lloc: Ajuntament de Castellbell i el Vilar (C/ Joaquim Borràs, 40)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedemos las imágenes (vídeo y fotografías) a los medios de comunicación que quieran hacer uso de ellas, siempre y cuando se cite la fuente y exclusivamente para contextualizar esta noticia.