Programes d'acció comunitària contra els mosquits

10/11/2021 10:00 h - 11:30 h

Sessió formativa

Dimecres, 10 de novembre de 2021
Horari: De 10 h a 11:30 h
Format: En línia

Els mosquits urbans necessiten petites extensions d'aigua per a proliferar. Moltes d'aquestes aigües es troben en l'àmbit públic però n'hi d'altres que estan en terrenys privats i les persones propietàries tenen la responsabilitat d'evitar-hi la generació de larves.

L'aparent innocuïtat de mantenir aigua contrasta amb l'elevada molèstia que pot causar, a tot el veïnat, un únic toll desatés. Per això, la responsabilitat ciutadana és important, però alhora, no sempre és fàcil d'assumir-la.

Aquesta situació és universal i existeix un consens global què el control dels mosquits domiciliaris s'ha de basar en l'acció ciutadana voluntària, facilitada per programes de les Administracions basats en la informació i l'educació.

En aquest marc, organitzem aquesta sessió formativa, la quarta i darrera del cicle que vam engegar en el mes de juny, adreçada a personal tècnic municipal de l'àmbit de la salut pública.

10 h. Benvinguda
Pilar Serrano. Cap de la Unitat de Sanitat ambiental. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona

10.05 h. Programes d'acció comunitària contra els mosquits
Roger Eritja. Responsable Àrea Urbana. Servei de Control de Mosquits. Consell Comarcal del Baix Llobregat

10.50 h. Torn de preguntes
Moderen: Manel Herrer i Josep Lana. Tècnics de Sanitat ambiental. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona

11.30 h. Cloenda

Podeu realitzar la inscripció a l'enllaç següent: Formulari d'inscripció

El termini d'inscripció finalitzarà el dilluns 8 de novembre.

El dia abans de la sessió, les persones inscrites rebran un correu amb l'enllaç i les indicacions per accedir a la sessió.