02/12/2019 10:42 h.

XI Jornada de Drogodependències

Centrada en la situació de les addiccions a Catalunya i les diferents formes d’abordatge.

El divendres 29 de novembre va tenir lloc, a l’Aula Antoni Caparrós de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, la XI Jornada de Drogodependències, sota el títol  “Aproximacions al fenomen de les addiccions”.

La jornada, sorgida del marc de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i Projecte Home Catalunya, s’ha centrat en la situació de les addiccions a Catalunya i les diferents formes d’abordatge.

Iolanda Moragues, cap del Servei de Suport de Programes Socials de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona, ha destacat "Oferim suport als ens locals per desenvolupar la prevenció en matèria de de les addiccions  dins d'un pla estratègic, i en el què el treball en xarxa és una característica que  transmetem als municipis".

La Diputació de Barcelona té, des de l’any 2007, un conveni amb Projecte Home Catalunya per a la realització d’actuacions preventives i d’atenció d’adolescents, joves i les seves famílies en municipis de la demarcació de Barcelona, així com per a formacions en el territori adreçades a professionals municipals que treballen en l’àmbit de la prevenció de les addiccions.