19/07/2017 09:54 h.

Agendes i Calendaris Escolars 2017-2018

75.000 agendes i els 6.700 calendaris escolars per a 123 municipis

Les Agendes i els Calendaris Escolars 2017-2018 ja han arribat als municipis que els van sol·licitar

Durant les darreres setmanes del mes de juny es van distribuir les 75.000 agendes i els 6.700 calendaris escolars entre els 123 municipis de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat que els van sol·licitar.

Les agendes i els calendaris del curs 2017-2018 se centraran en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, amb l'objectiu d'avançar cap una societat ambientalment, econòmicament i socialment més justa i sostenibe, eradicar la pobresa i la desigualtat i promoure comportaments proambientals que ens permeti fer front al canvi climàtic i als altres problemes que amenacen el planeta.

Es tracta d’uns materials d’educació ambiental que la Gerència de Serveis de Medi Ambientofereix als pobles i ciutats de la província de Barcelona (i alguns de fora la província, membres de la Xarxa) que hi estan interessats des de fa 15 anys.

El web de l’Agenda Escolar -http://agendaescolar.diba.cat- estarà operatiu a partir del setembre amb els continguts de l’Agenda i els Calendaris i noves propostes durant el curs.

Més informació en aquest enllaç