Incubation Workshop organitzat pel Centre d' Investigació PPP for Cities del IESE Business SchoolIncub

01/12/2023 De 08:30 a 16:30 h 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat

Barcelona North Campus, Aula Magna Carrer Arnús i Garí, 3-7, 08034, Barcelona, ES

Sota el paraigua del projecte "A Vision for Barcelona's Future" i amb la direcció acadèmica de professors de l'IESE, més de 60 representants procedents de més de 30 institucions públiques, privades i de recerca han treballat per un objectiu comú: trobar solucions accionables a curt termini a reptes apressants de la Barcelona actual. Per coordinar aquesta activitat, el PPP for Cities s'ha associat amb l'Ajuntament de Barcelona, Barcelona Global, Clúster Catalunya Logistics, EIT Urban Mobility, Eurecat i l'Institut Cerdà.

Assistents

Sra. Rosa Sanz Sanchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona,

Altres assistents representants ajuntaments i responsables polítics