Reunió amb representants dels Ajuntaments de Terrassa, Viladecavalls, Matadepera i Vacarisses

29/03/2023 17:00 - 18:00

Ajuntament. Raval de Montserrat, 14 (Terrassa).

Assistents

Diputació de Barcelona. Diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Valentí Junyent.
Diputació de Barcelona. Gerenta del Servei d’Espais Naturals, M. Àngels Palacio.
Diputació de Barcelona. Cap de Servei de Gestió de Parcs Naturals, Joana Barber.

Diputació de Barcelona. Director del Parc Natural de Sant Llorenç d'Amunt i Serra de l'Obac, Àngel Miño.
Ajuntament de Matadepera. Regidor de Medi Ambient i Activitats, Marcel·lí Bosch.
Ajuntament de Terrassa. Regidor de Medi Ambient i Sostenibilitat i Energia, Carles Caballero.
Ajuntament de Vacarisses. Alcalde, Antoni Masana.
Ajuntament de Vacarisses. Regidor de Medi Ambient i Responsabilitat amb l’Entorn, Pere Casas.
Ajuntament de Viladecavalls. Regidor de Medi Ambient, Jordi Amiguet.