Reunió Kick-Off llançament projecte Gestor d'Expedients compartit
Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre la necessitat de disposar d’un gestor d’expedients públic de propòsit general
Assistents
Per part de la Diputació de Barcelona:
- Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital
- Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Assistència en Sistemes d'Informació Local
- Dolors Cáceres Alba, responsable de suport al territori en Administració digital i transparència (SASIL)
- Carles Sinoga Aranda, responsable d’organització administrativa i suport a la gestió (GID)
- Montserrat Fernández, responsable de suport funcional de les aplicacions de transformació digital als ens locals (SASIL)
- Jaume Zamora Escala, cap de la Unitat de la Xarxa d’Arxius Municipals
Per part de l'AOC:
- Santiago Gallardo Cañellas, director-gerent
Lloc
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.