Registre bibliogràfic
El registre bibliogràfic és la descripció estandarditzada d’un document a una base de dades o un catàleg en línia. En aquesta descripció hi consten les dades bàsiques per identificar i localitzar qualsevol document d’una biblioteca: el títol, l’autor/a, l’editorial, l’any, la matèria i el lloc de publicació, entre altres. En el passat, quan encara aquest registre no estava informatitzat, s’anomenava fitxa bibliogràfica, atès que els catàlegs de les biblioteques consistien en calaixeres amb fitxes de cartró, cadascuna de les quals contenia la descripció d’un document.
Foto: AGDB
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.