10/03/2023 12:54 h.

Assumpció de la selecció de personal per als governs locals de la demarcació de Barcelona.

La Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local  ha assumit la selecció del personal derivada de les ofertes públiques d’estabilització dels municipis de fins a 20.000h, pas previ a la creació de la Comissió Permanent de Selecció del personal al servei dels governs locals de la demarcació de Barcelona.

Hem obert un espai web on oferim models, espai per la publicació de les convocatòries dels ajuntaments que han fet encomanda i altres notícies relacionades amb els processos d’estabilització en general.

L’apartat Selecció de personal dels municipis (AGEMSEP) inclou tots els municipis que han fet l’encomanda de gestió, totes les places que surten a estabilització d’aquests municipis així com les publicacions de tot el procés de selecció.

Mapa dels municipis amb el conveni AGEMSEP