31/03/2023 08:58 h.

Finalitza la ronda de sessions de treball territorials de la xarxaCORH, amb l’ Ajuntament d'Esparreguera

El passat dijous 16 de març va tenir lloc la setena sessió de treball al territori de la xarxaCORH a l'Ajuntament d'Esparreguera i va ser tot un èxit...!

El full de ruta 2022 - 2023 de la xarxaCORH, preveia visites, per part de l’equip de la CORH, a tots els socis i sòcies que conformen la xarxa. Aquestes visites, s’han articulat a través de sessions de treball amb grups reduïts i s'han realitzat en un ajuntament de la xarxa (que ha fet d’amfitrió).

En aquesta ocasió, hi van assistir els socis i sòcies dels ajuntaments de Badia del Vallès, Castellbisbal, Corbera de Llobregat, Manlleu, Sant Sadurní d'Anoia, Torelló, Vic, Vilanova del Camí, Igualada, Olesa de Montserrat, Abrera, El Prat de Llobregat i Esparreguera  (que va ser l'Ajuntament amfitrió).

La sessió de treball va ser molt profitosa i de caràcter pràctic: es va parlar de les principals novetats del projecte de la CORH així com de projectes i reptes futurs (com el desenvolupament de la carrera professional, la gestió per competències o els diferents sistemes d'avaluació de l'acompliment aplicats als ens locals)

Un altre dels temes 'candents' va ser el referit als diferents sistemes de control i gestió horària utilitzats pels ajuntaments; així, es van compartir opinions sobre el seu funcionament i característiques.

I, per descomptat, es van tractar aspectes relatius a la més que complexa gestió del col·lectiu de la policia local - des de l'òptica dels RH - i la  gestió de la temporalitat i l'execució dels processos d'estabilització.

Amb aquesta sessió, des de la CORH, tanquem la ronda de sessions territorials que s'ha dut a terme durant el 2022 i 2023: han estat un total de 7 sessions a les quals hi han assistit una seixantena de responsables de RH de la xarxaCORH.

La nostra valoració ha estat excel·lent: pensem que és un  format que convida a la participació, es crea un ambient de confiança que permet abordar i profunditzar temes molt més concrets i referents a pràctiques 'del dia a dia' (que, en altres formats de sessions, és més complicat tractar) i, en definitiva, en tractar-se de grups reduïts, permet que els participants es coneguin millor i interactuïn d’una forma més fluïda i profitosa.