08/02/2019 08:00 h.

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? a Sant Vicenç dels Horts

Entre el 8 i el 26 de febrer al Casal Cívic Sant Josep

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles?  a Sant Vicenç dels Horts, estarà instal·lada  entre el 8 i el 26 de febrer al Casal Cívic  Sant Josep, de dilluns a divendres de 9.30 h a 17 h per visites concertades i de  17h a 19h entrada lliure.

Fins al moment s’han programat  28 visites guiades amb alumnes de 2n a 4t  de l’ESO de diferents centres escolars del municipi (Institut Frederic Mompou, Salesians i Institut Gabriela Mistral) També amb adolescents i joves  d’altres recursos, la  Fundació Ma Auxiliadora i del  Centre de protecció d’emergència de Molins de Rei. Tanmateix s’han programat 28 tallers a l’aula amb tots els  grups que passaran en visita guiada. Està previst que hi passin uns  650 adolescents i  joves del municipi.

S’han programat també  2 sessions formatives per a famílies i 1 sessió formativa  per a professionals sanitaris.

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 64 municipis i  ha estat visitada per un total de 35.298 persones, de les quals 28.083 han estat escolars.