27/02/2020 07:55 h.

Inaugurem l'exposició Controles? a Granollers

©Diputació de Barcelona

Del 27 de febrer a l'1 d'abril a la sala d'exposicions del Cinema Edison.

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? a Granollers, estarà instal·lada entre el 27 de febrer i l'1 d'abril a la sala del Cinema Edison , de dilluns a divendres de 9.30 h a 14.30 h i de 15.30 h a 19 h per a visites concertades. Dijous i divendres de 19 h a 21h  i dissabte i diumenge de 17 h a 21 h entrada lliure.

Fins al moment s’han programat 63 visites guiades amb adolescents i joves  d’ESO, Batxillerat, graus formatius, PFI, de diferents centres educatius i recursos del municipi (INS Marta Estrada, Institut Antoni Cumella, Institut Celestí Bellera, Institut Carles Vallbona, Escola Jardí, Escola Cervetó, Col·legi Estel, Centre d’Estudis Margaret, Educem,  CFA Vallès, CEE Montserrat Montero, Centre Obert)

Està previst que hi passin al voltant de 1300 adolescents i joves del municipi. S’ha programat també:

• 2 sessions formatives per a famílies
  • 1 sessió formativa per al professorat.
  • 1 sessió  formativa per a educadors/es del Centre Obert.
  • 1 sessió formativa per a professionals dels cossos de seguretat.

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 79 municipis i  ha estat visitada per un total de 42.272 persones, de les quals 33.900 han estat escolars.

Segueix-nos a twitter: @controlesdiba..