31/10/2019 09:20 h.

Inaugurem l'exposició Controles? a Sant Cugat del Vallès

Del 31 d’octubre i el 5 de desembre a la Casa de Cultura
Fins al moment s’han programat 65 visites guiades amb adolescents i joves  d’ESO, batxillerat, UEC i PFI, de diferents centres educatius de Sant Cugat del Vallès (Institut Arnau Cadell, Institut Angeleta Ferrer i Sensat, Institut Joaquima Pla i Farreras i Institut Leonardo da Vinci). També amb un grup d’adults del mòdul de drogodependències de Brians2. S’han programat 39 tallers a l’aula amb alguns dels alumnes que prèviament hauran passat en  visita guiada. Està previst que hi passin uns 1.600 adolescents i joves del municipi. Tanmateix hi ha prevista la realització de sessions formatives amb diferents col·lectius:

• Sessió formativa per a famílies.
  • Sessió formativa per a professionals de Serveis Socials
  • 4 sessions formatives per a professorat
  • Sessió formativa per a representants polítics
  • Sessió formativa per  a Mossos d’Esquadra

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 75 municipis i  ha estat visitada per un total de 39.519 persones, de les quals 31.497 han estat escolars.

Segueix-nos a twitter