27/04/2021 08:30 h.

Iniciem un nou curs de formació del BAF 2021

Suport per a l'elaboració dels Plecs per a la contractació del servei d'ajuda domiciliària

Iniciem un nou curs de formació del 2n trimestre del BAF 2021. En aquesta videoformació, dirigida per Núria Fustier i Xavier Garcia, les persones participants, aprendran a conèixer el marc jurídic per a la contractació dels serveis en el sector públic, en concret del SAD. Abordaran el model de SAD com a base per a la contractació i coneixeran els conceptes bàsics de l'elaboració del pressupost i el càlcul de costos per establir preu/hora.

Veuran els criteris per a l'adjudicació del servei i seguiment de l'execució del contracte de SAD i abordaran els imprevistos en els Plecs.

Aquesta formació està dirigida a professionals municipals dels governs locals de la província de Barcelona.

Per a més informació de la formació, consulteu la web de Benestar.